راه اندازی سایت 5G همراه اول در تهران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 

 

همانطور که اشاره شد، اپراتور همراه اول پیش از این، دو سایت دیگر را در تاریخ 4 اسفند ماه سال 99 راه اندازی نمود تا دارندگان سیم کارت همراه اول بتوانند از بیشترین سرعت ممکن در ارتباطات و اینترنت برخوردار باشند. با راه‌اندازی سومین وب‌سایت نسل پنجم همراه اول در تهران، این شبکه به طور گسترده‌تری در دسترس مردم ایران قرار می‌گیرد. بنابراین افرادی که دارای گوشی هوشمند با فناوری 5G هستند، می‌توانند به راحتی از سریع‌ترین اینترنت در جهان برخوردار شوند. همچنین، آن‌هایی که گوشی‌موبایل مجهز به فناوری نسل پنجم را ندارند می‌توانند برای دسترسی به اینترنت پرسرعت از طریق مودم‌ها و سیستم وای فای اقدام کنند.

 

به نقل از پایگاه خبری رندباز؛ همراه اول اولین سایت 5G خود را در شهر تهران افتتاح کرد. پیش‌تر این اپراتور دو سایت نسل پنجم مربوط به خود را در دو نقطه از شهر مشهد راه‌اندازی کرده و در مدار سرویس دهی قرار داده بود. مراسم راه اندازی این سایت در تهران قرار است برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و به دلیل وجود ضرورت فاصله اجتماعی با حضور افراد محدودی انجام گردد. با توجه به گفته اداره کل ارتباطات ، تنها تعداد کمی از مدیران ارشد شرکت ارتباطات سیار ایران، کارشناسان حوزه ارتباطات و اصحاب رسانه در این مراسم شرکت خواهند کرد. افرادی که علاقمندند در جریان رویدادهای مراسم قرار بگیرند، می‌توانند از طریق نصب اپلیکیشن روبیکا و عضو شدن در کانال همراه اول، نحوه اجرای این مراسم را به صورت زنده تماشا کنند.

 

اپراتور همراه اول را می‌توان جز اولین اپراتورهای کشور و البته بهترین‌های آن‌ها دانست. این اپراتور همواره در تلاش بوده که رضایت مشترکین خود را جلب نماید. این اپراتور در ارائه‌ی تکنولوژی‌های روز همواره پیشگام بوده است. در این راستا همراه اول با افتتاح سایت 5G در سراسر کشور سعی در گسترش اینترنت پرسرعت نسل پنجم به عموم داشته است و این بار سایتی سراسری را در تهران افتتاح کرده است. 

مدتی پیش ایرانسل سایت جدید 5G خود را در شهر شیراز افتتاح نمود، به همین خاطر و به دلیل رقابت بالایی که بین ایرانسل و سایر اپراتورهای تلفن همراه کشور وجود دارد، انتظار آن می‌رفت که دو اپراتور دیگر نیز در این راه گامی برداشته و دست به گسترش فناوری 5G خود بزنند. 

اپراتور همراه اول از سال ۱۳۹۵ شروع به گسترش فناوری 5G خود نموده و این بار نیز اقدامی جدید در راستای گسترش این فناوری را به انجام رسانید.  

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که همراه اول قصد دارد دیگر سایت‌های نسل پنجم خود را در سایر نقاط ایران راه اندازی کند تا امکان استفاده از سرویس‌های پرسرعت برای همگان فراهم شود.









:: برچسب‌ها: اینترنت همراه اول , اینترنت 5G همراه اول , اینترنت نسل پنجم همراه اول , سایت5G همراه اول , اپراتور همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : سه شنبه 12 اسفند 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');